اخبار

تور فناوری اول در راستای رویداد ملی فناوری اطلاعات در صنایع معدنی برگزار شد

اولین تور فناوری با همکاری پردیس صنایع معدنی و پردیس فناوری اطلاعات برگزار شد.

شرکت های دانش بنیان و فناور استان خراسان رضوی در قالب تور فناوری اطلاعات در صنایع معدنی از صنایع معدنی سنگان بازدید کردند. در این بازدید که با حضور نمایندگان شرکت های دانش بنیان و فناور استان خراسان رضوی برگزار شد، ابتدا با خطوط تولید کنسانتره و گندله سازی آشنا شده و سپس در نشستی مشترک با مدیران مجتمع فولاد سنگان به ارائه راهکارهای فناورانه در این حوزه پرداختند.
جناب دکتر یوسفی مدیر پردیس صنایع معدنی گفت: رویداد ملی فناوری اطلاعات در صنایع معدنی فرصتی برای به هم رسانی نیازهای فناورانه و توانمندی‌ های شرکت‌های دانش بنیان است که این رویداد با همکاری پردیس صنایع معدنی و پردیس فناوری اطلاعات توسط پارک علم و فناوری خراسان و مجتمع فولاد سنگان برگزار می گردد.

در ادامه جناب دکتر جاهدی، رئیس پردیس فناوری اطلاعات با اشاره به برگزاری این رویداد به صورت ملی گفت: در این رویداد شرایط به نحوی برنامه‌ریزی شد تا تمامی صنایع معدنی کشور امکان مشارکت و همراهی در ارائه نیازها و دریافت راهکار از شرکت های دانش بنیان و فناور را داشته باشند.
لازم به ذکر است بیش از یکصد و بیست نفر از شرکت های دانش بنیان برای مشارکت در این تور ثبت نام نمودند که با توجه به استقبال گسترده و همچنین ظرفیت محدود جهت بازدید از خطوط، مقرر گردید این تور مجدداً برگزار شود.

طی این نشست موضوعاتی از قبیل زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات، زیرساخت های اتوماسیون و مسائل موجود در اثر تحریم ها، فرصتهای ارتقاء بهره‌وری و کاهش خطاها در فرایند تولید و … مطرح شد و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در خصوص برخی از این مسائل، راهکارهای خود را بیان نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *