رویداد طراحی جواهرات

اختتامیه مسابقه ملی طراحی جواهر در مشهد

مراسم اختتامیه مسابقه ملی جواهر روز یکشنبه 22 خرداد با معرفی برگزیدگان این رویداد و تقدیر از پیشکسوتان این حوزه در فرهنگسرای ترافیک برگزار شد.

در این رویداد تعداد 365  ثبت نام در سه قالب طرح دستی (اتود)، طرح نرم افزاری و طرح نمونه سازی شده به دبیرخانه این مسابقه رسید. از مجموع آثار رسیده، 325 طرح با یکدیگررقابت کردند و مورد ارزیابی داوران قرار گرفتند و در نهایت از بین این طرح ها، 3 طرح به عنوان نفرات برتر اول ، دوم و سوم انتخاب شدند. در این مسابقه ملی طراحان و هنرمندانی از استان‌های تهران، کرج، اصفهان، بوشهر، دامغان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس، سمنان، چهارمحال و بختیاری، مازندران، گیلان، کرمان، کردستان، کرمانشاه، خوزستان،آذربایجان‌های غربی و شرقی، قم، قزوین، یزد، جزیره کیش و استانبول و … با ارسال آثار خود در مسابقه شرکت نمودند.

در مراسم اختتامیه مسابقه برگزیدگان معرفی شدند و در بخشی از ابن برنامه از خانواده شهید این حوزه نیز تقدیر انجام شد. همچنین در حاشیه این مراسم  نمایشگاهی از تصاویر طرح های برتر به معرض نمایش در آمد تا زمینه آشنایی بیشتر علاقه‌مندان به آثار فاخر و خلاقانه طراحان و فرصت همکاری های آتی نیز فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *